понеділок, 11 травня 2015 р.

Печіння мови, відчуття жару в тілі

Питання: Сергій Вадимович, добрий день! Велике спасибі вам за швидку відповідь. Ліки для мами вже замовила в аптеці Нижнього Новгорода. Не знаю, чи можна тут продовжити розмову з вами, справа в тому, що він стосується вже мене. Зараз мене турбує стан схоже з маминим. Одного ранку відчула печіння кінчика язика (більше зліва) і таке враження, що в роті оскома. Увечері пила гарячий чай з лимоном і подумала, що причина в цьому, але коли, через пару днів стан моє НЕ нормалізувався, то я раптом злякалася, що хвороба мами якимось чином передалася мені (через посуд, наприклад) і ймовірно викликана наявністю якоїсь -то інфекції. Тим більше, що злегка стало боліти горло. Я взяла в рот зубок часнику і просто його смоктала - раніше ця процедура допомагала мені при болях в горлі. Очевидно я завдала опік і так вже запаленої слизової внутрішньої поверхні лівої щоки і лівій стороні мови. Горло хворіти перестало, а ось внутрішню поверхню щоки, слизову під язиком і губ відчуваю надто гладкою, болючою, потовщеною - місцями вона яскраво червоного кольору, але виразок не бачу. Лівий край мови шорсткий, запалений. Крім цього я дуже повна, вага 115 кг при зрості 160 см. Сильно стала одужувати після других пологів (у 1989 році). У 1996 році перенесла операцію з видалення ендометріоїдних кіст обох яєчників (видалені маткові труби і правий яєчник, зроблена резекція лівого). Для подолання наслідків клімаксу, викликаного операцією, отримувала замісну гормонотерапію - препарат «Нон-овлон». З юності страждаю пульсуючими болями то в одній, то в іншій скроневої частини голови, які погано знімаються ліками (допомагає Піралгін), виникають часто від хвилювань, келиха вина. Є хронічний панкреатит. Перенесла операцію по видаленню свища прямої кишки, гемороїдальних вузлів. Дуже повні ноги, часто набрякають, венозний малюнок посилений. У дитинстві часто хворіла ангінами. Худла за допомогою дієт двічі на 20 кг, нр вага повертався "з приростом". Вважаю головним у своєму здоров'ї зайву вагу, але не втрачаю надію схуднути. Повноти своєї соромлюся. Не лідер, часто невпевнена в собі. Хвилююся з найменшого приводу. Не люблю змін. Відповідальна. У людях ціную відданість, зберігаю секрети багатьох людей. Думаю, що надалі звернуся до Вас за індивідуальним лікуванням. Порадьте лікування ласка, щоб вийти з цього состоянія.16: 17 20.05.2014Ответ: Добрий день, Наталія! Для початку лікування можете приймати гомеопатичний монопрепарат - натріум сульфурікум 6 - по 3 гранули поза їжі щодня вранці, і - Сепія 12 - по 3 гранули ввечері, можна довго. Гомеопат Григор Сергій Вадимович Назад - повернутися назад

Немає коментарів:

Дописати коментар