понеділок, 11 травня 2015 р.

Лак для нігтів FAMOUS NAMES IBX DUO PACK - «Лікування або високотехнологічний клей? Обіцянки виробника і який ефект насправді? Фото до і через 5 застосувань. »| Відгуки покупців

 Всім привіт, мій сьогоднішній відгук буде присвячений знаменитій системі IBX від Famous Names, чия продукція вже давно користується популярністю, і відгуки на неї практично все захоплені. Відразу, щоб не послідувало порад про те, як правильно харчуватися і які вітаміни пити, я скажу, що всі мої показники в нормі, вітаміни я регулярно п'ю, і в іншому у мене скарг на зовнішній вигляд немає. Але, багато років тому переїхавши з села у велике місто, моя мама буквально за пару тижнів позбулася чудових, міцних і красивих нігтів. До цих пір з цією проблемою вона не впоралася: хлорована вода, "обколені" фрукти і овочі, брудне повітря дають про себе знати. Цю проблему успадкувала і я. Нігті страшно шаруються. Відходить більша частина товщини нігтя, ніготь стає дуже тонким, м'яким, ясна річ, відростити його не виходить, і якийсь час вирішенням цієї проблеми був гель-лак. Він значно потовщується ніготь, довго тримався, і ніготь вдавалося відростити. Але варто було мені тільки зняти покриття, тут же було видно всі проблеми. А якщо ніготь залишити "голим" хоча б на день, всі нігті ламалися. Ось як виглядають мої нігті, якщо не застосовувати "важкої артилерії". Прикріплюю сюди обіцянки, але вже російською мовою, взяті з сайту інтернет-магазину, де я і купувала систему: IBX System - це інноваційна система зміцнення, відновлення і лікування нігтів, створена компанією Famous Names. На відміну від інших засобів, які наносяться і працюють лише на поверхні нігтя, зміцнюючий засіб IBX проникає всередину нігтя і діє зсередини. Система IBX робить нігті більш сильними, міцними і гнучкими, допомагає позбутися всіляких дефектів, усуває розшарування, тріщини нігтьової пластини. Поліпшення загальної естетики нігтьової пластини помітно вже після першого застосування препаратів, незалежно від вихідного стану нігтів. Обидва засоби слід використовувати в парі, окремо не буде досягнутий потрібний ефект. IBX System можна використовувати у двох випадках: як засіб для зміцнення нігтьової пластини, коли клієнт хоче відростити більш довгі нігті, або як захисний засіб для нігтів під гель-лак. Після зняття гель-лаку він залишиться частиною нігтьової пластини. Препарат не знімається рідиною для зняття акрилу і гель-лаку, він відростає тільки разом з натуральним нігтем. Відразу хочу сказати, тут лукавлять. Це не лікування. Це тимчасовий ефект, і буде він до тих пір, поки ніготь з цим кошти не відросте. В іншому все правда: нігті дійсно стають сильнішими, міцними, про тріщини не знаю, у мене їх немає, чудово усувають розшарування нігтів. Стійкість гель-лаку збільшилася, але тут, швидше за все справа в тому, що на неслоящіхся нігтях покриття завжди тримається краще. До речі, вміст обох пляшечок прозоре, ріденьке, як водичка, пахне як база у гель-лаку. Я наношу майже сухий пензлем, і з таким витратою препарату вистачить дуже надовго. Як це працює: препарат всмоктується в ніготь, працюючи як клей. Він склеює все відшарувалися ділянки нігтя, роблячи його міцніше. Але тут є один нюанс: мої сильні відшарування він склеїв не відразу. Так як товщина відшарувалася частини була велика, він склеював, але після наступного зняття гель-лаку відшарування знову поверталося. І так до тих пір, поки я не використала цей препарат 5 разів. На даний момент нігті ще відстають, але значно менше, і я навіть можу собі дозволити день проходити з "голими" нігтями, не турбуючись, що переламаю їх. Ось так мої руки виглядають зараз (довжину можна відростити з цим препаратом будь-яку, але я не прихильник довгих нігтів): Я знаю, що в мене довжина вільного краю різна Це зроблено навмисне, щоб вирівняти загальну довжину нігтя (довжина нігтьового ложа у мене теж різна ). Ось доказ, що під лаком це не впадає в очі: Для того, щоб робити цю процедуру будинку, Вам знадобляться: дві серветки або ватні диски (однієї промокати надлишки, інший знежирювати ніготь і знімати липкий шар); UV або Led лампа; лампа накалівая 75-100 W; система IBX. Так само варто пам'ятати, що ніготь повинен бути абсолютно сухим. Тобто манікюр (обрізний або Ремувер) робити потрібно або за день до застосування системи, або після застосування. Як проводиться процедура: Зняли лак, гель-лак (я віддаю перевагу робити це заздалегідь, засіб для зняття лаку / гель лаку і містять в них масла випарувалися з нігтя); Знежирюємо нігтьову пластину; Наносимо IBX repair на весь ніготь, відступаючи від кутикули та бокових валиків близько 1 мм, торець НЕ запечатує (виробник попереджає, що препарат не повинен потрапляти на шкіру); Греєм нігті під лампою протягом 1 хвилини (відстань від нігтів до лампи має бути приблизно 15 см); Промаківаем сухою серветкою нігті, щоб зняти надлишки засобу; Кладемо нігті в Led лампу на одну хвилину; Знімаємо липкий шар; Наносимо IBX на весь ніготь, так само відступаючи від кутикули та бокових валиків; Греєм під лампою 3 хвилини (відстань таке ж); Промаківаем сухою серветкою нігті, щоб зняти надлишки засобу; Кладемо руки в Led лампу на одну хвилину; Знімаємо липкий шар; Якщо ви робите процедуру перший раз, то пункти 8-12 потрібно буде повторити з тією різницею, що під лампою препарат гріємо 5 хвилин (з цим і пов'язана різниця обсягів). Виробник говорить, що якщо під час процедури з'явилися неприємні відчуття, процедуру необхідно припинити. Відразу після застосування цього препарату нігті знайдуть легке сяйво, але далеко не те, що ми одержуємо після полірування нігтів або після нанесення лаку. Таким чином виробник дійсно виконує свою обіцянку, і я рекомендую цей препарат, але із застереженням, що це не лікування, а всього лише тимчасове рішення проблеми.Всем дякую за увагу Сподіваюся, мій відгук був корисний

Немає коментарів:

Дописати коментар