понеділок, 11 травня 2015 р.

Лікування геморою меновазіном | Вистачить хворіти - портал про здоров'я

    Болі і кровотечі постійно супроводжують хворих гемороєм. Однак, сьогодні існує багато лікарських засобів, що дозволяють боротися з цим складним захворюванням. Наприклад, меновазин - унікальний фармакологічний препарат з ретельно підібраними лікарськими компонентами. Меновазин в змозі не тільки зняти больовий синдром, а й надати локальну протизапальну дію. Препарат призначений для використання в якості мазі або розчину. Фармакологічний складу препарату: спирт (70%), що становить основу меновазін; анестезин бензокаин (анестетик); гідрохлорид прокаїну (анестетик); левоментол (місцеву подразнюючу засіб). В інструкції із застосування меновазін прямо рекомендується використання при комплексному лікуванні геморою. Лікування геморою меновазіном Меновазин випускається у вигляді розчину або мазі, що надає місцеву знеболювальну дію. Саме ця властивість дозволяє рекомендувати меновазин для комплексного лікування гемороїдальних вузлів. Речовини, що входять до складу меновазін, володіють прекрасними якостями, що сприяють звуженню судин, чим значно полегшують страждання хворого людини. Чи лікує меновазин геморой? На це питання можна отримати вичерпні відповіді, ознайомившись з нижченаведеними рецептами. Рецепт №1. Запалені гемороїдальні вузли потрібно щодня змащувати на ніч меновазіном. Повний курс лікування - два тижні + перерву (теж два тижні). У разі відсутності результатів курс лікування необхідно повторити. Цей рецепт перевірений часом. Рецепт №2 (газета народної медицини «Бабуся»). Після ранкового спорожнення добре подмойтесь і обв'яжіть вказівний палець бинтом. Потім намажте бинт меновазіном, введіть палець собі в анус і постарайтеся їм швидко покрутити в просторі прямої кишки. Біль буде дуже сильна, але її необхідно перетерпіти, так як після п'яти таких щоденних процедур Ви можете назавжди розпрощатися зі свої гемороєм! Рецепт №3 (узятий з інтернет-форумів). Євдокія Семенівна: Понад сорок років тому мене почав переслідувати геморой. Я не могла ні лежати, ні сидіти, ні стояти. Якось, коли я була в пологовому будинку, сусідка по палаті мені повідомила про лікування геморою меновазіном. У той час в готовому вигляді меновазин ніде не зустрічався. Мені його зробили під замовлення. Його склад тоді був таким: спирт; анестезин; ментол; новокаїн. Незабаром я дійсно назавжди позбулася цієї жахливої ??болячки. Зараз мені вже майже 70 років, і я вирішила поділитися своїм досвідом. Може бути, кому-небудь цей рецепт теж буде корисний. Треба взяти ватний тампон і змочити його в меновазіном. Потім ретельно промокнути гемороїдальні вузли. Після цього треба обов'язково провести втирання меновазін за вухами і в потиличну область голови. Цю процедуру треба проводити по три рази щодня до тих пір, поки геморой не пройде. Рецепт №4. (З інтернет-форумів). Лора: Дуже довго мене змушував страждати післяпологовий геморой. Мені по роботі доводилося годинами сидіти, що було, звичайно, не в радість. Хтось розповів мені про меновазин, і я купила одну пляшку. Почала змащувати свій геморой, і навіть не помітила, як він зник. Не треба боятися сильного печіння, це дуже скоро проходить. Вже пройшло багато часу, а геморою, як не було, так і немає!

Немає коментарів:

Дописати коментар