понеділок, 11 травня 2015 р.

Лікування раку печінки в Ізраїлі

Якщо вам або вашим близьким був поставлений діагноз рак печінки, або ви вже отримували лікування, проте воно не принесло достатнього ефекту, і вам необхідна допомога, Координаційний центр Ісрамедік може організувати діагностику та лікування раку печінки в Ізраїлі у провідних фахівців нашої країни. Ми співпрацюємо з такими відомими лікарями, як: Хірурги-гепатологи: Доктор Бен Хаїм зав. відділення хірургії лікарні Іхілов (Сораскі) Доктор Євген Соломонов - зав. відділення хірургії лікарні Рабін. Доктор Франклін Грайф - зав. відділення загальної хірургії лікарні Бейлінсон Професор Аріель Халеві - зав. департаментом хірургії лікарні Асаф ха Рофе Доктор Ар'є Аріш - зав. відділення хірургії лікарні Шиба Онкологи терапевти: Доктор Елла Теппер - старший онколог лікарні Ассута Професор Дан Адерка - зав. відділенням онкології ШКТ лікарні Шиба гепатологом: Професор Зів Бен-Арі зав. відділення гепатології лікарні Шиба Доктор Орен Шіболет - зав. відділення гепатології лікарні Іхілов Діагностика при лікуванні раку печінки в Ізраїлі Для точного визначення стадії і локалізації пухлини і правильного вибору протоколу лікування застосовуються такі діагностичні процедури: Аналізи крові розгорнутий біохімічний, тест на онкомаркери, загальний клінічний; Біопсія печінки з Гістопатологія; Ревізія попередньої біопсії; ПЕТ / КТ; МРТ черевної порожнини; УЗД печінки; Генетичне тестування (для визначення правильного протоколу лікування); Консультація онколога; Консультація хірурга; Консультація гепатолога. Тривалість обстеження зазвичай займає від шести до чотирнадцяти робочих днів. Однак, наш центр забезпечує проходження діагностики та складання терапевтичної програми протягом чотирьох-п'яти робочих днів. записатися на лікування Методи лікування раку печінки в Ізраїлі Протокол лікування підбирається нашими фахівцями індивідуально для кожного пацієнта, залежно від його загального стану, наявності супутніх захворювань, стадії розвитку і локалізації злоякісного утворення. У більшості випадків рак печінки є вторинним тобто проникає в неї з вогнища в інших органах. При вторинному раку лікування починають з основного захворювання. Хірургічне лікування може бути призначено при пухлини невеликого розміру (до п'яти сантиметрів) і не поширилася за межі печінки. Операція може бути двох видів: Лобектомія висічення однієї частки органу. Гемігепатектомія - висічення половини органу. Вартість операції в Ізраїлі - від $ 30 000Благодаря високої здатності тканин печінки до регенерації, її зростання відновлюється навіть після видалення 75% органа. Існують певні техніки хірургії, проведені нашими фахівцями, за яких процес регенерації прискорюється на 30-50%. Це має велике значення у разі видалення вторинних вогнищ у різних частинах печінки, коли, щоб знищити хворобу необхідно якнайшвидше прооперувати обидві частки. На 2-3 стадіях зазвичай передбачає застосування хіміотерапії, яка спрямована на мінімізацію розмірів новоутворення. Завдяки цьому стає можливим оперативне втручання. На третій стадії операція проводитися з метою зменшення розмірів пухлини і зниження інтоксикації організму. Химпрепарати можуть вводитися безпосередньо в печінкову артерію, щоб не чинити негативного впливу на здорові органи. Також хіміотерапія використовується після операції, щоб зменшити ймовірність рецидиву. Ціна одного курсу хіміотерапії від $ 3 500Еслі за медичними показаннями немає можливості провести хірургічне втручання, застосовуються: Променева терапія. При даному захворюванні застосовується не дуже широко, але може використовуватися в паліативних цілях в комплексі з хіміотерапією. Імунотерапія передбачає прийом иммунотерапевтических препаратів, які спрямовані на уповільнення зростання злоякісного утворення. Вартість курсу імунотерапії від $ 5 000Тепловая, або радіочастотна, абляція руйнування ракових клітин за допомогою високочастотного струму. Призначається в тих випадках, коли променева і хіміотерапія не дали необхідного ефекту. Не має побічних ефектів і може проводитися повторно, у разі виявлення нових вогнищ. Цей метод може бути не менш ефективним, ніж хірургія або хіміотерапія. Ціна процедури від $ 25 000Іногда радіочастотна абляція може використовуватися в комплексі з операцією, якщо необхідно видалити метастази в залишилася частці печінки. Лікування раку печінки в Ізраїлі на четвертій стадії направлено на полегшення болю і зупинку росту пухлини. З цією метою можуть використовуватися такі методи: Хіміотерапія Хіміоемблоізація або радіоемболізація - блокування кровоносних судин, що живлять ракову пухлину і метастази. Вартість від $ 17 000. Спрямована променева терапія SIRT введення частинок, що містять радіоактивну речовину, безпосередньо під внутрішньопечінкову артерію, звідки вони потрапляють в печінку і в пухлину. Джерело випромінювання активується тільки всередині пухлини і не вражає здорові тканини. Застосовується при пізніх, неоперабельних стадіях захворювання. Вартість такого лікування від $ 75 000. замовити дзвінок Ціни на лікування раку печінки в Ізраїлі Так само ми візьмемо на себе всі організаційні моменти, які входять в пакет логістичних послуг. Отримати додаткову інформацію ви зможете, відправивши заявку або зателефонувавши за вказаними на сайті номерами телефонів.

1 коментар:

  1. ВСІ ЧИТАТИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинока мама з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ прислав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Веніамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї - разом із стороною, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити