понеділок, 11 травня 2015 р.

Лікування раку перевіреним народним засобом. Лікування раку уринотерапией. | Блог про панкреатит

  Добрий день, мої дорогі читачі! Написати сьогоднішню статтю про лікування раку на будь-якій стадії, сподвігнул люди, які пишуть мені на пошту. Останньою краплею виявився лист сестрички на цю ж тему. У мене на блозі є стаття про лікування раку в Південній Кореї. Сама не очікувала, стільки відгуків прийшло на пошту. Душа болить, читаючи їхні листи. Багато виливають душу, а що потім зі мною твориться .... Я хочу допомогти їм лікуванням, яке допомагає мені. Слава Богу, я не хворію цією хворобою, але я хворію на хронічний панкреатит, при якому життя може закінчитися тим же, але не для мене, я сподіваюся. Лікування раку ось те, що сьогодні наболіло всередині. Господи! Стільки людей, стільки людей страждають. А їхні близькі, як їм!?!? Чому все так зараз!?! Чому стільки хворих на рак з'явилося, чому вони найчастіше вже не з нами!?! Але сьогодні наша мета допомогти живим і я хочу порекомендувати свій метод лікування раку. Цей метод відомий давно і багатьом, але не багато хто користується ним у силу своїх упереджень. Це метод лікування раку будь-якого виду, стадії, органу, ступеня і чого хочете. Це лікування уринотерапией. Так Так! Люди я знаю, що медицина, на жаль, заперечує її, називаючи цей метод одним із стародавніх і нездатним до лікування. Але хто-небудь з них пробував на собі? В основному заперечують або ті, хто не пробував, або ті, хто почав, полікувався трохи і кинув, не побачивши швидких результатів. Вони спираються на свої упередження, наукові погляди і т. Д. На аналізи сечі. Та все це так це сеча, але, проте вона ЛІКУЄ. Я сама панкреатітік зі стажем і лікуюся уринотерапией вже 3 рік без перерв. Що було зі мною до застосування уринотерапии навіть згадувати не хочеться. Але сьогодні статті заради, т. Е. Задля людей, які будуть читати цю статтю, опишу! 2 рази на рік я лежала в лікарні із загостреннями панкреатиту. Відбувалося це в основному через порушення дієти. Ну, от хочеться трохи смачненького, а все смачне або жирне, або смажене, або копчене, або важке для перетравлення, а тобі все одно хочеться і ти з'їдаєш трохи, а потім - загострення панкреатиту, з якого вийти можна було тільки голодом і крапельницями. І є постійно полювання було. У нас же їжа вся не перетравлюється, тому організм страждає від голодування. З іншого боку і їсти боїшся, адже всі болі тільки від їжі і починалися. Уявляєте, який стан постійно. Їсти хочеться, а боїшся. Потім депресія, що на фіг все життя під укіс через хворобу. Страх, що якщо не дай Бог часто із загостреннями будуть, може початися панкреонекроз. А це копец і кінець підшлункової і тобі теж відповідно. Ось ці страхи вічно супроводжували мене з моїм хронічним панкреатитом. Але не зараз. Зараз я також в розумних межах тримаю дієту, але вже не таку сувору як раніше. Якщо чесно я все-таки іноді дозволяю собі (трошки звичайно, але все ж) копчене, смажене, навіть випити при панкреатиті можу. Ви представляєте. Запитайте будь панкреатітіка, що буде, є випити при панкреатиті. Будь вам відповість, що буде привіт крапельниця! , А я можу! Це говорить про те, що впевнена в тому, що зі мною все буде в порядку. А чому запитаєте ви? Тому що я вже 3-ій рік підтримую лікування підшлункової залози уринотерапией і дуже навіть успішно! Я давно раджу цей метод народного лікування всім і тут на блозі про панкреатит в тому числі. Але от наскільки люди використовують цей метод історія замовчує. Можу навести безліч особистих прикладів зцілення, стільки ж випадків зцілення, пов'язаними з моєю родиною і моїми близькими, які зараз успішно лікуються і відчувають себе відмінно. Безліч прикладів з того, що люди живуть без ліків завдяки уринотерапії! Але є і зворотна сторона монети. Це те, що не всі довіряють цьому лікуванню. Взяти, приміром, мою рідну маму. Адже колись саме вона порадила мені цей метод лікування. Колись у дитинстві, вона сама вилікувала мене від гепатиту саме уріотерапіей. І зараз вона хворіє на діабет, а лікуватися цим методом, чомусь не лікується. Вона розуміє, що метод допомагає, вона бачила, як швидко одужала її рідна сестра після того, як та впала в погріб і забила собі печінку. Нещодавно, вона своїми очима, бачила, які болячки були у мого старшого сина і як у нього все гноіло і лізло назовні, а потім все зрівнялося, ніби нічого не було. Але ні, вона робить свої уколи, п'є якісь БАДи для зниження цукру і поліпшення стану. Чому? Якщо чесно не зрозумію. Сьогодні, у цій статті, я хочу звернутися до тих, у кого з'явилися якісь онкозахворювання. Люди лікуєте рак уринотерапией і не слухайте тих, хто каже, що це неефективний метод, що він може нашкодити. Це не правда! Вони самі не лікувалися, а затверджують. Чому тоді, останнім часом самі медики багато часто звертаються при важких захворюваннях до нетрадиційної медицини? Тому що вони самі починають розуміти, що тільки ліками не допоможеш. Чому багато хто після хіміотерапії або після операцій вмирають? Чому? Чому? Чому? Ніхто не може відповісти на це питання. Я не хочу так. Я хочу, щоб у людей було таке здоров'я, що ніякі хвороби не могли підібратися до них. А це можна здійснити за допомогою уринотерапии. От якщо я не випробувала це на собі, на своїх близьких і не бачила б результати, я б не писала б так впевнено. У мене є дядько, це чоловік старшої маминої сестри. Зараз він хворий на рак крові. Вже другий рік він п'є якісь ліки і лікується уринотерапией, так слава Богу, вигляд у нього як раніше. Є добре. Зараз теж є сумніви, що був неправильно поставлений діагноз. На початку як тільки йому поставили цей діагноз, дружина відразу сказала почати уринотерапію цілий день. Він пив пів року все що виходило. І ліки пив. Відчував себе нормально. Потім почав говорити, що набридло пити, що весь порівняли вже напевно (але це тільки йому так здавалося, на смом справі від нього не пахло) і лікар сказав, щоб він кинув, адже він п'є такі серйозні ліки. Як його не вмовляли він кинув. Через пів пару місяців він почав відчувати сильну втому, депресію. Аналізи погіршилися. Пам'ятаю, тітка кричить на нього лається у дворі, а він сидить на ґанку, голову опустив. Я стала мимовільним свідком скандалу. Тітка Ліза почала виправдовуватися, ось мовляв перестав пити сечу тепер скаржиться, що погано себе почуває. Тут я дядькові своєму давай пояснювати, що не треба слухати когось, слухайте себе зробіть висновки, як почувалися до уринотерапии і як після. Навела приклади наших родичів, які лікувалися цим методом. Начебто переконала. Він знову почав лікування раку крові урінотератпіей. Тільки вже п'є 3 рази на день, як я зараз, іноді більше. Останні аналізи як я писала говорять про те, що можливо діагноз був неправильно поставлений. Люди миленькі, особливо ті, у кого зараз є рак, хоч на якій стадії, лікуєте рак уринотерапией. Так Так. І тільки своєю уриной. Тільки своя сеча, може стати клином, який допоможе вибити інший клин, який викликав рак. Якби я знала, що лікування раку цим методом можливо, коли був ще живий мій старший брат, мої рідні, рідні мого чоловіка і зятя !!! О Господи, я впевнена, я могла б їх врятувати 100%! А жінка, яку показували по телевізору, яка згнила зсередини !!! Вона померла, а у мене стільки болю всередині. Я не можу не плакати, коли згадую їх усіх. Ось сиджу тут, пишу і кому сволота в горлі здоровий, аж боляче і сльози гади ллються з очей не можу зупинити ...................... Позаторік раком захворіла моя рідна тітка. Я писала про неї. Вона нікому не говорила, що у неї рак прямої кишки. Ми дізналися вже потім, коли їй зробили операцію в Південній Кореї. Слава Богу, вона виявила його на ранній стадії і слава Богу, у неї розумниця дочка, яка і змусила її перевіритися і швидко організувала і вилікувала її. Зараз у моєї тітка Наді все благополучно. Низький уклін таким дочкам! До речі зараз Маринка (так звуть мою двоюрідну сестричку), допомагає людям, які звертаються до неї з приводу лікування раку в Південній Кореї. За що їй так само низький уклін. Маринка, якщо ти читаєш цю статтю, то знай, ти одна з героїв нашого часу! Благо Дарую тебе від усієї душі! Це добре, що є такі люди поруч, можливість і що все благополучно склалося. А що робити тим, у кого немає ні грошей, ні підтримки, ні надії ????? Лікуйте рак на будь-якій стадії уринотерапией, багатий ви чи бідний, рак шлунка або легкого, або ще чого без різниці. До операції або після, до хіміотерапії або після. Все одне. Лікуйте рак своєї уриной. Те, що виходить з вас все одно знаходилося всередині вас і нашкодити вам воно ніяк не може. Тільки допоможе! Та й не забудьте пити рідини під час лікування уринотерапией, особливо якщо дуже хочеться. Організм сам підказує що йому треба, тільки прислухайтеся до нього частіше. Ось почитайте книгу Джона Армстронга Жива вода. Вона невелика і читаючи відразу видно, що він не письменник. Але в ній дуже корисні поради, про те, як лікуватися уринотерапией, як він сам лікував людей уринотерапией. Написати цю книгу його вмовили друзі і пацієнти, серед яких були хворі на рак. У ній теж є приклад про те, як лікарі перевзувалися і говорили, що просто був неправильно поставлений діагноз раку! Розуму не зрозуміло, як можна помилитися з ТАКИМ діагнозом? Ну добре. Все на цьому давайте про головне. Як лікуватися уринотерапией і про те. як я лікувалася і лікуюся уринотерапией. Лікування раку уринотерапией. Харчування під час уринотерапии відіграє важливу роль! Головне, якщо ви почали лікування раку уринотерапией, необхідно харчуватися легкими стравами, не завантажуючи організм. Поменше м'яса, більше овочів, овочевих супів, рідини, трав'яних чаїв, компотів. Стаття про правильне харчування, буде вам на допомогу тут. Жирне, смажене, гостре виключено повністю, все тільки легке. Краще все-таки почитати статтю про правильне харчування, точно зрозумієте, як треба харчуватися при лікуванні уринотерапией. Лікування раку уринотерапией насправді просте. Просто берете, збираєте все що виходить і випиваєте повністю. Відразу хочу попередити, коли організм хворий, сечі виходить дуже мало. З часом, її ставати все більше і більше це хороший прізнак.Піть треба все що виходить в перебігу дня. Особливо якщо людина важко хворий. І так до тих пір, поки стан не покращиться. Щоб вночі часто не бігати, пропустіть перед сном пару доз і спіть спокійно. Сон відновлює організм. Вранці, не пропускаючи, починайте знову. Пийте сміливо не бійтеся. У перші дні, може бути нудота. Рве, нічого страшного, терпіть. З часом все пройде. Головне результат. Лікування раку шлунка, кишечника цим методом, найшвидше. Інші органи, виліковуються від раку трохи пізніше залежить від стадії і стану організму. Коли у мене загострення панкреатиту, я п'ю сечу весь день все що виходить. Зараз мені вистачає пів дня і я в порядку. А раніше, я голодувала кілька днів, прокопують, пила ліки, потім сувора дієта. З приводу того що треба пити середню частину чи ні дурниця, випивати можна все, що виходить і початок, і середину, і кінець. Головне, щоб було що пити. Тут, я маю на увазі сечу, адже коли організм важко хворий сечі виходить дуже мало і рідко. Зараз, коли я відчуваю себе здоровою людиною, я п'ю тільки ранкові 2 дози одну в середині дня зазвичай це в 3 мул о 4 годині дня. Ранкову дозу треба випивати обов'язково, вона сама лікувальна. Сама неприємна, але сама лікувальна. Друга доза потрібна, щоб втихомирити організм після першої дози. Друга доза в основному чиста, м'яка, без особливих вкусов.Третья доза для підтримки в перебігу дня, теж м'яка і чиста. Але не забувайте, що для лікування раку, потрібно пити все що виходить, до тих пір, поки не з'явитися полегшення. Людина сама зрозуміє, коли можна буде зменшувати дози. Сама мінімальна доза це 3 рази на день. І головне побільше рідини під час лікування уринотерапией. Якщо хворий ваш близька людина і перебуває у важкому стані, допоможіть йому зібрати його ж сечу і поїть кожного разу, як тільки щось виходіт.Бивают випадки, коли сечі майже немає. У таких випадках треба дати сечу здорової дитини. Але як тільки піде своя сеча, відразу поїти тільки своєю. Одна доза це все що виходить за 1 раз. Чим більше ви п'єте за раз, тим краще. На сьогодні 1 доза у мене становить 400 - 500 гр. Так, так не дивуйтеся і куди вона поміщається я не знаю, але я випиваю і 400 і 500, але не більше. У мене стакан від Кока-коли, середній, ось я його повним роблю і випиваю. І нічого, лізе ж кудись! Дядя мого чоловіка вже після операції та хіміотерапії вже був у такому стані, що не міг ні їсти, ні пити. У нього був рак шлунка. Все що він в рот клав, все виходило відразу ж. Але воду він пити міг. Ось йому можна було допомогти, треба було збирати його сечу і поїти його. Він би вижив ......... .. Все не буду більше про це, не можу. До речі під час лікування уринотерапией треба пити воду, просту чисту воду. Ну, можете мінералку. Це спочатку, щоб побільше сечі можна було зібрати, потім коли сечі буде достатньо, можна буде воду потроху, для підтримки. Вода взагалі дуже потрібна організму! При раку в останній стадії багато людей дуже худі, безсилі, байдужі, вмираючі. Хочуть швидше померти, швидше покінчити з усім цим. Допоможіть їм уринотерапией. Нічого соромитися. Треба триматися за будь-яку соломинку, щоб вижити і жіть.І буде життя! Чому уринотерапия лікує рак. Я не кажу що повністю здорова. У мене хронічний панкреатит і мій організм також дуже чутливий до жирного, смаженого, гострого. Або до неякісним продуктам. Я також намагаюся не переїдати і в мене також бувають загострення, але дуууже рідко і то, за пів дня уринотерапии я повністю виліковується. Раніше у мене часто головні болі були, зараз це рідкість. Та багато чого. Грип уже третій рік мене боітся.Волоси менше випадають, втоми не відчуваю, як при Бадах, коли п'єш і втому кудись іде і самопочуття поліпшується, тільки різниця в тому, що ми не знаємо з чого цей бад і він коштує грошей, а тут «кока-кола» місцевого виробництва, з твого ж організму, тому якої шкоди якщо вона з тебе ж вийшла? Це жива вода адекватна, т. Е. Відповідна своєму організму, адже саме ваш організм виробив цю живу воду. Тому організм з легкістю приймає перетравлює своє ж виробництво. Користі предостатньо - і лікує, і безкоштовно, і завжди з собою, і будь-яку болячку, будь-яке запалення і гній зніме. Так, уринотерапия навіть при гангренах добре очищає кров. Будь-яке запалення всередині знімає. А адже будь болячка, хвороба починається із запалення, яка збирається рідини, яка після перетворюється на гній. Потім вже це гнійне запалення переходить у всякі хвороби. Та ж застуда відбувається за таким принципом. З раком то, же саме, тільки це запалення всередині органів, яке набуло дуже важку форму. Будь-яке запалення важкої форми призводить до гниття. Люди натуральним чином гниють зсередини і нікуди цього гною вийти. Якщо тільки імунітет не виявиться сильним і здатним переробити це гниття. Якщо імунітет слабкий, то з часом органи потихеньку починають відмовляти. А сеча, як я вже писала, лікує все запалення, навіть гангрену. Гангрена це та ж кров, тільки застигла, не отримують харчування, тому починає гнити всередині. Рак те ж саме десь застій і гниття. Так ось це гниття і очищає і відновлює орган потихеньку своя ж сеча, т. Е. Лікування раку своєю сечею. Писати скільки плюсів відбулося за час мого лікування це дуже багато. Але от можу похвалитися тим, що я трохи, але набрала у вазі. Коли не було панкреатиту, мій робочий вага була 55. З панкреатитом в перші роки я доходила до 48-49. Зараз набрала 52 кг 200 граммов.Ето дуже великий результат! В при хронічному панкреатиті люди не поправляються. Про це сама Малишева, в передачі про хронічному панкреатиті говорить. І це насправді так, але я сама напрочуд трішки, але поправилась. Це говорить про що, це говорить про те, що стан моєї підшлункової покращився !!! Це для мене великий рекорд. Я сподіваюся, що з часом я зможу повністю одужати і народити ще доньку. Я дуже хочу доньку. Навіть можна відразу дві. Але якщо Бог дасть хлопчаків все одно буду дуже рада і вдячна йому! Чому уринотерапия допомагає не зрозуміло, але головне допомагає же !!! Більше нічого не можу сказати, але можу навести приклади інших людей, серед яких є і лікарі. Ось наприклад Від недуг позбавило мене урінолеченіе, Лікування сечею, Урін я рятуюся і рятую це лікар, Лікування раку уринотерапией, Практика з уринотерапией. Зверніть увагу, які віку, які хвороби і т. Д. Допомагає всем !!! Більшість медиків заперечують цей метод, але є вже серед них ті, хто навіть став прихильником цього лікування, але вони не говорять про це вголос. Лікувати рак цим методом чи ні вирішувати тільки вам самим. В основному люди починають лікувати рак і не тільки, цим методом, тільки тоді коли вже або втомилися від хвороби, або не залишається вибору. Дуже шкода! Але я сама саме так начала. Якщо Ви хочете лікуватися разом зі мною або у вас виникнуть питання, пишіть в коментарях або у формі зворотного зв'язку. Буду рада допомогти. Всього вам доброго і міцного здоров'я!

Немає коментарів:

Дописати коментар