неділя, 26 квітня 2015 р.

Лікування вивиху стегна за методикою Колесова

  Лікування вивиху стегна за методикою Колесова Лікування вивиху у мене протікає таким чином: спочатку я оглядаю дитини, ставлю діагноз і пояснюю можливості лікування. Потім на наступний день накладаю функціональну гіпсову пов'язку, на 3 4 дні без елементів вправляння, для того чтобиребенок звик до неї. Рис. 1 Дитина у функціональній гіпсовій пов'язці. Потім починається вправлення, воно відбувається поступово ручним способом з перервою в 3 4 дні під чітким контролем положення головки стегна. Я ніколи не допускаю больової реакції дитини після накладення пов'язки. Вправлення триває 2 січень місяці під пальцевим контролем положення голівки стегна в Скарповском трикутнику. У цей період дитина повинна перебувати у м Тольятті, так як маніпуляції по вправляння голівки стегна я повинен проводити сам. По закінченню періоду вправлення (зазвичай це 1 місяць, роблю рентгенограму в гіпсовій пов'язці в положенні Лауенштейна, на знімках видно положення головки в суглобі, і якщо головка стегна центрована, то це говорить про те що вивих вправлений. У подальшому я утримую голівку стегна у правильному положенні протягом 3 4 місяців у функціональних гіпсових пов'язка. Зміна гіпсових пов'язок проводиться через 1 місяць внаслідок росту дитини. У цей час можна перебувати у себе вдома і приїжджати в м Тольятті на 1 2 дні. Останню гіпсову пов'язку можете зняти самі. Після зняття гіпсової пов'язки потрібно зробити рентгенографію в положенні Лауенштейна і відправити її мені. Відразу після зняття гіпсової пов'язки ніжки дитини розведені і разом не зводяться, тому потрібно займатися ЛФК для того щоб ніжки зводилися разом, і тільки після цього зробити рентгенографію тазостегнових суглобів в строго прямій проекції і відправити її мені. У разі нестабільного положення голівки стегна в суглобі накладається пов'язка Лоренца на 3 місяці. Якщо Ви бажаєте, то гіпсову пов'язку можу зняти я, для цього потрібно буде приїхати в Тольятті, так як після зняття я можу провести лікування залишкових явищ після вправляння вивиху стегна. Для цього потрібно 2 3 курсу по 10 сеансів. І після того як ніжки будуть легко зводиться можна буде зробити рентгенографію тазостегнових суглобів в строго прямій проекції для визначення стану суглобів. Так само можна вчинити і в разі лікування дитини в функціональних гіпсових пов'язках Зроблені Вами рентгенограми я завжди розкреслюють і оцінюю стан тазостегнових суглобів пишу Вам свої рекомендації, також висилаю розкреслену рентгенограму, для того щоб Ви могли самі побачити зміни. На лікування вродженого вивиху стегна я приймаю практично кожного, але є й обмеження. Якщо у дитини не вправлений вивих стегна і він тривалий час (3 місяці і більше) перебував у шинах або гіпсових пов'язка, то в таких випадках у дитини формується «помилкова» западина і «борозна ковзання». Рис. 2 Тазостегновий суглоб з «помилкової» западиною і «борозною ковзання». При цій патології вправлення вивих стегна можливо, але на жаль після зняття гіпсової пов'язки виникає рецидив вивиху і лікування виявляється марним. Також є так звані «невправімие» вроджені вивих стегна, вони бувають дуже рідко, але визначити їх можна тільки під час їх вправляння. По рентгенограмі і при огляді це визначити неможливо. У таких випадках показана операція «Відкритого вправляння вивиху стегна». На початок сторінки

Немає коментарів:

Дописати коментар