неділя, 26 квітня 2015 р.

Кандидоз рота (молочниця) у дитини | Медична консультація | Педіатрія

Здравствуйте! Моєму синові 1 рік і 4 міс. У нього в роті з'явилася кандида (по кутах рота вилазив творог) 4 міс. назад після лікування антибіотиком клоцідом (5 днів) незважаючи на прийом після нього біогаі (14 днів). Кандидоз проявився у вихідний день, стоматологи не працювали - пішла до чергового детск. терапевта. Вона сказала, що молочниця і призначила протирання рота Кандідом і знову біогаю. Лікування не допомогло. Вдобавок я не знаючи про молочниці доїла за дитиною яблуко, чоловік ще мене поцілував і моя сім'я вся заразилася. Я годувала весь цей час дитину грудьми. Шість днів тому кинула годувати грудьми. За весь час лікування дитині давала кандид, біогаю, лінекс, хілак, симбитер, протирала рот бурою в гліцірін, содовим розчином. Два тижні тому при лікуванні Симбітер дитина застудилася і у нього в роті з'явилися білі освіти. Я пішла до детск. стоматолога, вона призначила бовтанку з нистатином і біоспорин. Ми почали так лікуватися всією родиною. Але у мене, по злому збігом обставин, трапився алергічний хейліт на ністатіновую бовтанку (вона мені не допомогла, до речі). Я скасувала всі ліки і собі і дитині. Подзвонила стоматолога, вона направила до професора на кафедру стомоталогіі в нашому місті (самому кращому). Він побачив тільки хейліт. Все. Молочниці сказав немає і у мене і у дитини. Я йому повірила. Як результат тільки запустила молочницю. 30.12.2014 здала бакпосев у дитини із зіву і не чекаючи результатів почала і сама приймати і дитині давати біоспорин (дитині 1 фл. 2 р / д, собі 2 фл. 2 р / д). Пішло поліпшення, але не таке активне яке було в перші від його прийому. 06.01.2015 прийшли результати бакпосева у дитини із зіву: Candida albicans 10 ^ 6 КУО / мл; Klebsiella pneumoniae 10 ^ 5 КУО / мл; Staphylococcus aureus 10 ^ 5 КУО / мл; Streptococcus viridans 10 ^ 3 КУО / мл. Чутливість кандиди: Амфотерицин -Чувствітельний; Кетоконазол - Помірно стійкий; Інтраконазол - Стійкий; Флюконазол - Стійкий; Ністатин - Чутливий; Клотримазол - Чутливий. У дитини рот протираю тільки содовим розчином (4 флакона Кандида не допомогли) знялися бляшки білі з внутрішньої сторони щік, на їх місці як дві горошини (одна більше, інша менше) було почервоніння порушена шкіра. Мова стала рожевим замість білого. Питання: чи можна вилікувати кандидоз тільки біоспорин? Або потрібно ще якийсь пробіотик приймати одночасно з ним? І скільки приймати біоспорин 20 днів або більше? Моя помилка в тому, що я перервала курс Біоспорин (на 4 дні) і кандида до нього трохи адаптувалася. Чоловік брав біспорін всього 5 днів. Їсть після цього цукерки кожен день, молочниці не помітно. А у мене після шматочка тортика після вердикту професора були плівки у роті, дуже неприємне сухе відчуття, густа слина, спати було вночі не можливо, але хейліт пройшов. Допоможіть нам, будь ласка! Замучилися вже!

Немає коментарів:

Дописати коментар