понеділок, 11 травня 2015 р.

Лікування панкреатиту народними засобами методами. Панкреатит лікування вдома. | Блог про панкреатит

Лікування панкреатиту народними засобами бере початок з давніх часів, як і всі народні методи лікування. Користуватися ними доводилося в основному бідним людям, які не могли дозволити собі лікування дорогими ліками. Але з часом, люди зрозуміли, що справа не в дорогих ліках, а в ефективності лікування. І зараз вже повно випадків, коли медицина не в силах допомогти і тоді люди звертаються до народної медицини, яка часто витягує людину з найтяжчих состояній.Здравствуйте, друзі! Сьогодні мова піде про лікування панкреатиту народними засобами, а точніше я хочу поділитися одним своїм давно застосовуваним і дуже ефективним народним методом лікування панкреатиту. Народна медицина завжди мала незрозумілі випадки одужання. В даний час відомо дуже багато випадків, коли самі колишні медики зрештою часто користуються народною медициною. Приклад тому, доктор В. К. Ізотов і В. А. Момотов лікарі, які трохи видозмінили здавна відомий народний лікувальний рецепт вівсяного киселю і не тільки перевірили свої рецепти на собі, але і звільнили себе від недуг. Але сьогодні мова піде не про киселях. У сьогоднішньому посту я хочу поділитися з Вами одним своїм давно використовуваним народним методом лікування хронічного панкреатиту. Давно горю бажанням розповісти про нього, тому що давно ним користуюся, і він приносить завжди тільки позитивні результати. Але написати раніше не мала права, бо треба було дослідити і виявити результати. Зараз я вже можу робити висновки і повинна сказати Вам, що користуюся цим народним засобом лікування панкреатиту вже другий рік, навіть трохи більше. Не кидаю його і донині. Звичайно, робила перерви, порівнювала, використовувала при загостреннях (маю на увазі порушення травлення при панкреатиті, але не напади). Бувало це лікування витягали мене з таких важких станів. Зазвичай це було, коли я втрачала у вазі, стілець був порушений, їжа не перетравлюється, всередині бардак, кололо, боліло, слабкість, депресія, не знаєш що робити. Знову в лікарню соромно вже (скажуть, що знову дієту порушила). Ось в такі дні мене рятував тільки цей народний метод лікування панкреатиту. А метод простий і всім відомий. Це лікування своєю сечею або науково - уринотерапия. Можете розводити руками, але він насправді дуже ефективний. Поясню, на якій підставі я зробила такий висновок. По-перше, якщо є проблеми з підшлунковою, значить напевно є проблеми зі шлунком або з дванадцятипалої, або з печінкою, або з кишечником і т. Д. Язву, гастрит краще сечі як не крути, по-моєму, нічого не лікує. Наведу приклад. Після прийняття ферментативних ліків, таких як панкреатин, фестал або креон, у мене починало палити в правому боці. Лікар пояснив мені це тим, що у мене проблеми або з шлунком, або з дванадцятипалої кишкою. Насправді, мені в одному центрі ставили панкреатит через гастродуденіта дванадцятипалої кишки. Після я з'ясувала, що причиною печіння було неправильний прийом ліків. Детальніше тут Тоді я була в безвихідному, як мені здавалося, положенні. Знову почалися болі після кожного прийому їжі, порушення стільця, болі в спині, болі по ночах, болі завжди і скрізь, словом загострення панкреатиту. А тут мені моя мама підказала про лікування уринотерапией і розповіла про те, що в дитинстві вилікувала мене від починається жовтяниці. Всі лікарі тоді дивувалися. Звичайно я чула про це лікування, але сама ніколи його не застосовувала. Але що мені залишалося робити! Болі мене так замучили, що якщо чесно мені було все одно, аби позбутися їх. Так почалося моє лікування уринотерапией. У перший час було неприємно, але як я вже говорила, мені тоді вже було все одно аби вилікуватися. У пила її кілька днів поспіль, все що виходило. Пила трав'яний чай і сечу і все. Через пару днів мені дійсно помітно полегшало і після цього я сіла на сувору дієту. Харчувалася тільки вареним і по 1 склянці за 1 прийом, не більше. У перший же день ти просто перестаєш «загинатися». І нехай неприємно, але в тебе немає болів і організм заспокоюється. Якби я не знала про цей метод, мені довелося б голодувати 3 дні, спати цілими днями від безсилля і болів і чекати поки все не відновиться. А скільки часу і страждань на це пішло б, один Бог знає! Так, сеча виручала і виручає мене досі. Іноді починаю нахабніти і порушувати дієту. Загострення тут як тут, але я відразу починаю своє лікування протягом всього дня і до вечора зазвичай загострення відпускає. Розуміючи причину загострення панкреатиту знову стрибаю на дієту при панкреатиті. Помітила, що коли лікуєшся уринотерапией, стан швидко стабілізується, відновлюється стілець (тут маю на увазі 1 раз в день добре «полегшувати»), поліпшується настрій, підвищується працездатність і не відчуваєш втоми. Ось хочете, вірте, хочете ні, але це так. Я відчула це на собі і мені є з чим порівняти. Як лікувати панкреатит цим народним засобом. Зараз я завжди і обов'язково п'ю 2 перші дози ранкової сечі, т. К. Вона вважається самою цілющою. Збираю скільки є і повністю випиваю. Якщо є проблеми зі шлунком перші дні нудить, потім проходить. Якщо проблем зі шлунком немає взагалі нічого не відчуваєш, крім легкого запаху (але це ж своя ж!). Головне перебороти це в перший раз, для цього треба не дихаючи, швидко випити скільки зможете великими ковтками. Потім зробити глибокий вдих і знову видих і швидко випити. Так поки не доп'є. У перші дні лікування сеча дуже гірка, темна. Це говорить про те, що організм не здоровий. Коли організм хворий, по сечі відразу видно, вона темна, з неприємним, різким запахом. Таку сечу треба пити тільки 1-2 великих глотка, аби запустити процес очищення. Головна умова лікування це пити саме свою сечу. Там грає закон типу «Клин клином вибивають». Щоб сеча була гіркою, під час лікування треба намагатися побільше вживати рідини, краще харчуватися рідкою їжею і пити компоти, трав'яні чаї, мінеральну воду. З часом сеча ставати без запаху і смаку, але для цього треба пити її постійно. Взагалі докладніше про лікування уринотерапией можна почитати в книзі «Лікування панкреатиту методом Джона Армстронга». Це невелика книга Джона Армстронга, який наводить приклади того як він лікував людей і які зміни відбувалися з людиною. Вона невелика і цікава краще прочитайте її до кінця. Там є і про лікування підшлункової залози. При загостреннях, я маю на увазі порушення стільця, здуття, гази, нетравлення, втрати ваги, слабкості, краще пити її протягом дня і кілька днів поспіль, поки стан не стабілізується. Якщо є проблеми зі шлунком або дванадцятипалої або з печінкою, т. Е. Ситуації, коли ліки приймати не можеш, то краще уринотерапии не знайти. Якщо ви хочете почати серйозне і постійне лікування уринотерапией, толучше спочатку очистити організм і сечу від токсинів. Для цього я голодувала 3 дні і пила тільки свою сечу і трав'яний чай, можна просто воду. Потім потихеньку акуратно вводила їжу, щоб привчити організм до їжі. Різко не можна, можете погіршити стан. Але якщо дотримуватися правил, то сеча стане світлою, без смаку і запаху. Організм отримає величезне полегшення і лікування. Підшлункова відпочине. Сеча відновлює клітини печінки. Це підтверджує приклад з жовтяницею. Також сеча очищає кров, швидко проходять набряки і різні запалення. Дуже багато прикладів в інтернеті про лікування гангрени уринотерапией. Про застуду та грип другий рік взагалі мовчу. Словом одні плюси. Мінусів взагалі не бачила. В інтернеті читала негативні відгуки про урінтерапіі, але таке відчуття, що вони самі конкретно не вживали і не лікувалися і обурюються більше від огиди. Мінуси це гидливість в перші дні, але у мене з цим якось проблем не було, мені було не до цього. Ось чужу 100% побрезговала б, а свою терпимо. Все-таки в моєму випадку велику роль зіграло важкий стан організму на той момент. І я вдячно, що зі мною це сталося, тому що я б може й не починала б уринотерапію і страшно подумати до чого ми привело надалі моя хвороба. Чесно. Коли стан покращитися, краще харчуватися також потроху і підтримувати лікування уринотерапией для профілактики. Наприклад, пити 2 перші ранкові порції (1-ий раз вночі 3-4 години, другий вранці) і один раз вдень і робити це вже постійно, все життя. Так я лікуюся вже давно. Якщо все відновилося можна і припинити лікування, але я б рекомендувала підтримувати таке лікування все життя, поки не вилікуєте всі болячки зібрані за прожиті роки. Найскладніше в хронічному панкреатиті це втримати цю саму ремісію (затихання хвороби). Тому як тільки пару раз переїв, або не те з'їв, хвороба починає знову потихеньку вилазити, знову починаються всякі порушення. Для того, щоб цього не відбувалося рекомендую почитати статтю про те, як треба харчуватися при панкреатиті. Ось така сьогодні стаття. Сподіваюся, буде корисною. Що ви думаєте про це народному лікуванні панкреатиту? Лікувалися ви чи ваші близькі коли-небудь уринотерапией і які результати були?

Немає коментарів:

Дописати коментар