понеділок, 11 травня 2015 р.

Лікування зубів у Брянську імплантація недорого скільки коштує ціни в кредит

Доброго всім дня! Мені хотілося б поділитися з вами своєю проблемою. Я проживаю в Брянську, кличуть мене Іван Семенович Бородін. Я пенсіонер, але продовжую вести активний спосіб життя. Займаюся у міру можливостей спортом, багато спілкуюся з друзями, подорожую. У мене мало залишилося своїх зубів, більшість з них замінюють знімні протези. Але вони доставляють мені безліч незручностей. Я не можу пережовувати дуже тверду або в'язку їжу, не можу широко посміхатися, боюся, що-небудь вивалиться. І останнім часом я став помічати, що моє обличчя деформується. Знаєте, перетворюється на старече, хоча я цілком підтягнутий. Я став шукати відповіді на свої питання в інтернеті. І дізнався, що за відсутності зубів і постійного навантаження на щелепи, вони насправді деформуються. І цей процес незворотній. Але є спосіб уникнути небажаних змін - це імплантація зубів. Процес цей дуже трудомісткий, ювелірний і дорогий (до речі, може хто з читачів підкаже мені зразкові ціни та клініки в Брянську, буду дуже вдячний за відгуки), але я б дуже хотів ним скористатися. Мені хотілося б дізнатися подробиці з вуст професіоналів, оскільки я не довіряю до кінця правильності інформації у всесвітній павутині. Особливо мене цікавить, чи необхідний наркоз для процедури вживлення імплантату, наскільки взагалі цей процес травматичний? Чи довго я буду відчувати больові симптоми після операції? Ще дуже цікаво буде дізнатися, як обходитися без зубів кілька місяців. Адже, наскільки я зрозумів, після вживлення імплантату і до установки протеза повинно пройти декілька місяців. Невже весь цей час мені доведеться харчуватися бульйонами? І найголовніше, чи не є мій солідний вік перешкодою для імплантації? Чи багато протипоказань, пов'язаних із станом здоров'я? Я, звичайно, намагаюся стежити за своїм організмом, але боротися зі старістю неможливо. Дорогі мої, розвійте мої сумніви! Дуже сподіваюся на вашу допомогу, бо читав відгуки але не знайшов всю цікаву для мене інформацію! Всього найкращого! Здрастуйте, Іван Семенович! Ваші міркування вірні. Коли в щелепі здорової людини присутні зуби, вони через періодонт (систему зв'язок) передають жувальний тиск на кістку. У цьому випадку кістка «працює». У разі втрати зуба і використанні в якості альтернативи знімний пластинковий протез (швидше за все у Вас саме такий), то жувальний тиск передається на слизову, а не на саму кістку. У цьому випадку кістка практично вимикається з роботи. А, як відомо, все що не виконує яку або фінкціі в нашому організмі - атрофується. Альвеолярні відростки (місце на щелепі, де розташовані зуби) можуть повністю згладжуватися, що викликає величезні проблеми. Нижня третина особи стає коротшим, складки більш виражені і за рахунок цього людина виглядає значно старше. У випадку з імплантатом жувальний тиск передається дуже схожим чином, як і при здоровому зубі. І завдяки цьому атрофії не відбувається. Щодо вашого віку. Тут все залежить саме від Вас. Якщо Ви і правда займаєтеся спортом і ведете активний спосіб життя, то тут проблем виникнути не повинно. Але це вирішує лікар і тільки лікар після необхідних аналізів. При імплантації на щелепи на яких «мало», або відсутні зуби, встановлює кілька імплантатів, які можна відразу ж використовувати для навантаження. Для цього використовується штучна зубна дуга, яка фіксується на імпланти. У цьому випадку жувальний тиск, которе розподіляється по дузі не здатна викликати ускладнення. Але, Некото час пріжется перейти на щедящую дієту. Після приживлення імплатов Ви відчуєте величезну різницю з вашими знімними протезами. Тепер щодо болю і наркозу при імплантації зубів. Болі, як такої, ні під час операції, ні після не буде. Операцію можна виконати як при місцевому знеболюванні, так і при накрозе. До наркозу немає сенсу вдаватися знову ж через вашого віку. Після імплантації кілька днів потрібно буде пропити знеболюючі засоби і після цього все закінчиться.

Немає коментарів:

Дописати коментар