понеділок, 11 травня 2015 р.

Кропива дводомна Поради по догляду за собою і своїм здоров'ям

Один лікар у радіопередачі вказав на те, що кропива належить до кращих цілющим рослинам з тих, що ми маємо. Якби людство знало, наскільки вона цілюща, воно не стало б вирощувати нічого, крім кропиви. На жаль, про це знають лише деякі. Рослина цілюще від кореня до квітки. Кропиву шанують з давніх часів. Альбрехт Дюрер (1471-1528) намалював ангела, висхідного до трону Всевишнього з гілкою кропиви в руці. Швейцарський пастор Кюнцле вказує у своїх працях на те, що кропива вже давно була б знищена, якби вона не була захищена тим, що "жжется". Комахи і тварини давно винищили б її. Одного разу я порадила однієї матері семи дітей, яку тривалий час мучила екзема, пити чай з кропиви. Незабаром екзема у неї зникла, а також припинилися головні болі, які, щоправда, зрідка виникали і після цього. Так як кропива допомагає при ниркових каменях, піску в нирках, а припустила, що у неї після останніх пологів нирки були не в порядку, я порадила їй цей чай. Захворювання нирок теж дуже часто супроводжуються головними болями. Так як екзема з'являється від внутрішніх причин, її необхідно і лікувати зсередини-засобами, очисними кров. Кропива є кращим засобом для очищення крові. Крім того, вона кровотворних. А в зв'язку з тим, що вона робить благотворний вплив на підшлункову залозу і регулює вміст цукру в крові, вона використовується як засіб, що знижує рівень цукру в крові. Крім того, вона показана при лікуванні запалень та інших захворювань сечовивідних шляхів, атакож при болючою затримці сечовипускання. А так як кропива діє ще й послабляюще, то вона особливо рекомендується для лікування навесні. З тих пір як я дізналася про цілющі властивості кропиви, я регулярно, кожну весну, влаштовую чотиритижневий курс лікування чаєм з молодої кропиви. І восени, коли всюди після косовиці знову з'являються її молоді пагони, - ще один курс лікування. Я випиваю вранці натщесерце, за 30 хвилин до їжі, одну чашку і від однієї до двох чашок протягом дня ковтками. До сніданку теж треба пити не відразу, а ковтками, щоб підвищити лікувальний ефект. Я відчуваю себе після цього курсу лікування дивно добре, у мене кожен раз виникає таке відчуття, що я здатна зробити в три рази більше, ніж зазвичай. Ні я, ні моя родина вже багато років не користуємося звичайними ліками, і я відчуваю себе молодою і гнучкою. А чай досить смачний. Його п'ють без цукру. Втім, для смаку можна додавати ромашку, м'яту. У народній медицині чай з кропиви п'ють тижнями від печінки і жовчного міхура, навіть при пухлинах селезінки, при надлишку слизу в шлунку, в легенях, при пухлинах і спазмах в шлунку, пухлинах в кишечнику і хворобах дихальних шляхів. Щоб зберегти якомога більше корисних речовин, чай тільки наполягають. Для профілактики чай з кропиви п'ють тільки по одній чашці в день цілий рік. При вірусних захворюваннях кропива - чудовий засіб. В організмі з певного віку починає знижуватися вміст заліза, з чим пов'язана поява почуття втоми і знемоги, людина відчуває себе старим, працездатність падає. У цьому випадку можна вдатися до допомоги свіжої кропиви - вона містить залізо. Вона допомагає нам подолати цей рубіж. Після лікування кропивою людина починає відчувати себе краще порівняно швидко. Енергія і сили швидко повертаються, навіть зовні людина розквітає. Одного разу до мене прийшла жінка з Урфара - анемічна, скаржилася на болі в шлунку і в жовчному міхурі; все це супроводжувалося сильними головними болями. Я порадила їй чай з кропиви. Деякий час по тому я знову зустріла її. Щаслива, вона розповіла, як швидко допомогла їй кропива. Вся її родина лікується цієї цілющої травою. При водянці кропива швидко зганяє воду. Завдяки своїм кровотворних властивостями вона допомагає при білокрів'я, недокрів'ї, анемії і інших захворюваннях крові. У поєднанні з іншими травами кропиву приймають і при лейкемії (див. Розділ "Лейкемія", с. 102). Якщо ж у вас на що-небудь алергія (у тому числі сінна лихоманка), тоді кропиву треба пити досить довго. Кропива допомагає і при схильності до застуд, при подагрі і ревматизмі. Одна жінка з Айхштетт три роки лікувалася у лікаря від ішіасу. А прийнявши шість повних ванн з кропивою (по 200 г на кожну), вона вилікувалася за півроку. Нещодавно я познайомилася з жінкою років п'ятдесяти, яка через погані волосся змушена була носити перуку. Але так вона могла втратити і ос

Немає коментарів:

Дописати коментар